Summa sidvisningar

torsdag 4 oktober 2012

Fina Torsdag

Ja det har sannerligen varit en fin torsdag! Soligt och inte svinkallt! Spenderade dagen i Cambridge med Kaludia, Verina och Marius, vi tyckte en timmes punting var en perfekt aktivitet så efter att jag och Marius hade fixat mobilpengar, ätit macka med nutella ( han stod för mackorna jag för ätandet,  som vanlig alltså...Är helt klart skyldig han en macka nu ^^) och fått fågelskit på min jacka så hittade vi Klaudia och Verina och vi kunde börja" punta" Det är verkligen svårare än det ser ut och antalet gånger jag krockade med muren, andra båtar och olika träd är oräkneliga.. Dessutom ska man stå upp på denna smala jäkla båt samtidigt som man ska styra och ta fart men en pinne...Dumt haha! Men himla kul!

Kom hem 30 sek innan E kom in genom dörren, timeing! Lugn eftermiddag med lite slötittande på Tv med E och ett halvhjärtat försök att få T att gå och handla med mig, jaja, nästa gång kanske haha! När Nigel kom hem så tog jag gymväskan och åkte. Vart lat denna veckan och kände att nu får det fanteme vara nog! En timme på crosstarinen, 30 min på roddmaskinen, 30 min cykel och sen sprang jag 2 km för att se hur jag låg till i tid inför polistesterna! Slut nu men så skönt att få röra lite på sig! Imorgon är det överkropp på gymmet och boxning på kvällen! Ska försöka komma ihåg att skydda facet, fick en jävla smäll förra veckan... Det är så mycket att tänka på, men övning ger färdighet! Nu är jag klart redo för sängen!

Måste dte finnas Cookie dough i huset... 


Sova kan man också göra!




Lite snett kanske...

Världens äckligaste pålägg^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar