Summa sidvisningar

onsdag 3 oktober 2012

Cambs

Tiden springer iväg och jag prioriterar inte direkt bloggen om jag ska vara ärlig, jag är fullt upptagen men att kolla på film under regniga dagar, planera så att alla 28 koppar te blir jämt fördelade under dagen, springa på gymmet som en vettvilling, leta efter Harry Potter och spendera tid och pengar i Cambridge med fabulöst sällskap! Just det, jobba lite också! Jag har det verkligen så bra som det bara går, förstå mig rätt när jag säger att jag inte saknar Sverige över huvud taget. Jag saknar såklart vänner och familj men jag trivs också fantastiskt bra här! Ahh, alla borde få chansen att göra detta, att uppleva olika kulturer, träffa människor man annars aldrig skulle ha träffat och skapa minnen och relation som varar livet ut! Är himla glad att jag fått chansen!

I Lördags så var vi ett gäng inne i Cambridge och hade det trevligt och fast jag är helt newbi här så hade dom bakat en kladdkaka med ljus i till mig! Åh! Va helt klart en bra dag! På söndagen sprang jag ett 10km lopp i London, roligt, jobbigt och välbehövligt! 

Igår var det häng på The Avery, som alla andra tisdagar! Öl, fint folk och fotboll, kvällen var uppenbarligen kalas! Idag så åkte jag in för att träffa Elina för en kaffe ( läs cola light eller på sin höjd Chai Latte)  väldigt trevligt såklart! Vi har samma åsikt gällande tequila, womenizers och tysta awkward människor...!  Awesome! 

Imorgon tror jag att det är dags för punting i Cambrideg med Klaudia och Marius, han har skrytigt om hur bra han är på det så nu är det upp till bevis. Jag personligen hoppa satt han trillar i vattnet! 

Nä nu ska jag och T snart iväg på bågskytte, jag är som vanligt mer exalterad än han. Han har varnat mig med skräckblandad ilska i rösten att inte ens andas Katniss... Buuuuu, men okey, jag kan ju dagdrömma eller nått! 







English breakfast.. hmm







Yeeeah

Kissa like a sir! Älskar England, "gentelmen" <3



Crumpets, weird men gott

Suddigt på The Avery


Snyggt Marius....snygg^^

Ahhhh, Fluffigt täcke, regn och
Detention! Oh Josh, marry me!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar