Summa sidvisningar

måndag 12 november 2012

Ojoj

Hmm.... Jag är värdelös på detta, fattar inte när jag slutade vara ändå helt okej på att uppdatera... De senaste dagarna har jag bara skjutit upp det mer och mer för nu har jag så himla mycket jag inte skrivit  och orkar inte ta tag i det... Så ni kommer nog missa en del men vad gör väl de, kanske är lika bra hehe! Över en månad sedan jag skrev sist, så var börjar jag... Vi var i Turkiet en vecka vilket såklart var helt underbart! Sol och varm, och inget annat än tre mål mat om dagen att passa! Vi gjorde en massa knasiga saker, galna vattenaktiviteter, båtturer och jeepsafari. Hamnade på en låst helikopterplattform och fick klättra över grindarna som värsta James Bond! Två gånger blev jag friad till i frukostmatsalen, sådär halvawkward med munnen full med pannkakor... avböjde båda frierierna, blir nu dock stalkad på facebook av denna människa... Men kanske skulle ett giftermål med servitören från Turkiet innebära fri tillgång till hotellets pannkakor? Då är det nästan värt att överväga...

Tillbaka i England fick jag tråkiga nyheter, som om regnet, de konstant gråa molntäcket och snorkalla vädret inte var nog så blev jag dessutom inte kallad till fysen... Deppade en och en halv dag och lyckade säkerligen förstöra två månaders träning men det fick det vara värt. Blir så trött, ja det är bara att söka igen och se riktigt jävla glad ut, för vem vill ha en bitter, surmulen snut?

Måndag idag och igår sprang jag ett lopp i London, löpningen går bra! Fick ett pa rnya löparpjuks i pressent när jag fyllde år av familjen så nu springer ja superfort, mest som ett sträcka bara! Woooom! Men tror bestämt att boxningen går ännu bättre, trivs verkligen på klubben och älskar varje träningspass! Nä nu får det vara färdigbloggat för denna gången och förhoppningsvis så kommer det ett nytt inlägg inom en månad hehe.

Stay awesome!










Springer snabbare när man vet vad som väntar efter mållinjen!! YUM

Och här är en video från Guy Fawkes night här i Linton, har inte riktigt förstått vad det är dom firar men firar gör dom ordentligt....Och bränner dockor på ett stort bål...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar