Summa sidvisningar

onsdag 26 september 2012

Dag ut och dag in!

Ja, inte är det mycket aktivitet här men det är för jag har så mycket annan aktivitet på gång, och där ljuger jag för jag har en massa fritid hela tiden! Men jag är faktiskt ganska duktig på att fylla min tid! Har faktiskt kommit in i en rutin är motion återkommer dagligen vilket är högst ovanligt. Gymmet i Linton är kanon och det finns en massa fina löparslingor så jag har att göra! Sen har jag kommit igång bra med boxningen två gånger i veckan! Riktigt roligt, i måndags fick jag mig en rejäl snyting... Så går det när man glömmer skydda ansiktet. Och som enda ( det är fan varje gång jag skriver enda som jag måste googla om det är e eller ä, pinsamt ) tjej så tänker jag inte stå där och lipa över en rak höger i facet! Nä på't igen bara! Sen har vi ju Cambridge runt hörnet vilket är en riktigt guldgruva! Helt underbar stad!

I lördag var jag inne med ett gäng tjejer och vi började med att "go punting" man hyr alltså nån kanotliknade båt och så står en där bak och puttar fram en med en pinne... Vi valde att ha en guide och tur var väl det. Svårt som attan det där, och att dessutom inte trilla i vattnet ^^ Sen åt vi lunch! Älskar när jag träffar folk som älskar mat lika mycket som jag!! Efter detta himelska stop så blev det lite shopping, allt jag kom hem med var en freeze-spray till mina benhinnor... Jag har verkligen blivit knasig på sistone! 









Hmm, ja de satt helt enkelt en man i soptunnan och
spelade gitarr ^^

Frågor på de?



På söndagen var det ju dags för mig att springa 10 km lopp i London, som jag fasade över detta då det var ett bra tag sen jag var ute på banan så att säga. Men av någon outgrundlig anledning ( kanske för att jag faktiskt tränat) så gick det hur himla bra som helst! Börja inte flåsa fören 8-9 km då jag pushade på det och, ja jag fatta ingenting! Jäkligt nöjd iallafall!

Kan inte se namnet utan att börja sjunga Pernilla Wahlgren.


Massage fick man efter loppet!


London eye!

Onsdag kväll nu jag har haft vilodag dag, vilket blev trist så jag hamnade 1 och en halv timme på gymmet när Nigel kommit hem! Najs! Sen ska jag ju hålla på att fylla år snart och det är ju kul och okul. 23 barre, gammeltant nästa ^^ Huva! jaja, tydligen ska familjen ta mig på middag och sen ska vi åka och leka i en vindtunnel! Ja man är inte äldre än man gör sig! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar